Урок 24 Презентації, тести, практичні завдання (Інформатика 10 клас)
Цілі:
- навчальна: сформувати поняття ергономіки розміщення відомостей на веб-сторінці;
- розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
- виховна: виховувати інформаційну культуру, формування бережливого ставлення до обладнання комп’ютерного кабінету, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер, офісні програми.
Хід уроку
І. Організаційний етап
- привітання
- перевірка присутніх
- перевірка готовності учнів до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
- Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Робота з підручником: § 4.4
- Засвоєння нових знань, формування вмінь
Робота за комп’ютером
- Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
- Інструктаж учителя.
- Практична робота за комп’ютерами.
Підручник ст. 137
- Вправи для очей.
- Підсумки уроку
Фронтальне опитування
- Який сайт вважається ергономічним?
- Які критерії потрібно враховувати для забезпечення ергономічності сайту? Схарактеризуйте їх.
- Яким чином під час створення сайту можна створити зручності для користувачів з особливими потребами?
Рефлексія
- Під час уроку я
- дізнався…
- зрозумів…
- навчився…
- Найбільше мені сподобалося…
- На уроках найкраще в мене виходило…
- Я мав (-ла) труднощі з…
- Я хотів би ще дізнатися про…
VІI. Домашнє завдання
Підручник § 4.4 ст. 131-133
VІІI. Оцінювання роботи учнів