- Які форми співпраці вчитель використовує на уроці.
- Які стосунки між педагогом і учнями на уроці (доброзичливі, натягнуті, напружені, врівноважені, штучні, стримані, непевні, агресивні, депресивні тощо);
- Як виконують учні доручення або вказівки вчителя (нервово, спокійно, щиро, насильно, байдуже, ввічливо-коректно);
- Як спілкуються діти між собою на уроці. Чи допомагають один одному.
Чи захищають один одного. - Хто з дітей займається випереджувальним навчанням. Що вивчив наперед. Яку мету під час цього прагне досягти.
- Що особливо сподобалось учням на уроці. Яку б вони поставили йому оцінку, якби оцінювали за 10-бальною системою.
- Чи дістали діти задоволення від уроку. А від чого вони із задоволенням відмовилися б.
- Який педагогічний такт учителя. Чи завжди педагог на уроці ввічливий, тактовний, доброзичливий. Якщо не завжди, то чому.
- Як інакше хотіли б учні побудувати урок і стосунки з учителем.
- Які скарги має вчитель на учнів. Що хотів би змінити у стосунках із дітьми.