- Чи відповідає мій урок програмі?
- Чи правильно мною були визначені і розв’язані на уроці навчальні, виховні і розвиваючі завдання?
- Чи оптимально було визначено зміст уроку, чи відповідає він завданням?
- Що було основним, найсуттєвішим на уроці? Чи зумів я акцентувати увагу учнів на його вивченні?
- Чи вдало визначена структура уроку? Чи була організована на уроці робота із формування основних умінь, навичок, інтересів учнів? Як здійснювались внутріпредметний і міжпредметний зв’язки?
- Які методи і засоби навчання були використані на уроці? Чи були вдалими вибір і поєднання?
- Які форми навчання (фронтальні, групові, індивідуальні) домінували на уроці? Чи були вдалими Їх вибір і поєднання?
- Чи об’єктивно і відповідно до норм оцінені мною знання учнів?
- Чи правильно здійснювався на уроці інструктаж, визначалися обсяг і складність домашнього завдання? Чи було воно диференційованим?
- Що було зайвим у моїй діяльності і в діях учнів?