I. Тип і структура уроку:
- Тема уроку, її лаконічність, відповідність програмі.
- Мета уроку, дидактичні завдання окремих етапів.
- Тип, структура уроку, його оптимальність.
- Доцільність розподілу часу.
II. Зміст та методика повторення вивченого:
- Повнота та глибина перевірки.
- Методика повторення, диференціація завдань.
- Кількість задіяних перевіркою учнів.
- Об’єктивність та аргументація оцінювання.
III. Вивчення нового матеріалу:
- Вимоги програми.
- Оптимальність відбору навчального матеріалу.
- Науковість, зв’язок із життям, систематичність, доступність, співвідношення у матеріалі головного та другорядного.
- Відповідність матеріалу цілям та завданням уроку.
IV. Методи навчання:
- Обґрунтованість застосованих методів.
- Активізація пізнавальної діяльності.
- Використання методів проблемного навчання.
- Методика контролю та обліку знань.
V. Засоби навчання:
- Типи засобів навчання.
- Оптимальність відбору.
- Використання ІКТ.
VІ. Форми навчання:
- Поєднання фронтальної, індивідуальної та групової форм роботи.
- Самостійна робота учнів.
- Практична спрямованість форм навчання
VIІ. Завдання додому:
- Обсяг, характер і доступність матеріалу.
- Наявність та характер інструктажу.
- Наявність диференційованих завдань.
- Місце домашнього завдання на уроці.
VIIІ. Характер діяльності вчителя:
- Рівень педагогічних вимог до роботи учнів, розвитку їхніх мови, мислення.
- Мова вчителя та загальний стиль його поведінки.
- Організаторська, управлінська діяльність вчителя. Робота з різними групами учнів.
- Діяльність вчителя як консультанта та координатора навчання.
ІХ. Характер діяльності учнів:
- Самостійна робота. Робота в групах.
- Диференціація та індивідуалізація.
- Активність мислення.
- Розвиток психічної сфери учнів.
Х. Результати уроку:
- Підбиття підсумків.
- Виконання плану.
- Рівень досягнення мети.
- Рівень якості знань, умінь, навичок, виявлених на уроці.