Цілі:
- навчальна: сформувати уявлення про властивості і методи компонента Memo, вміння використовувати компонент Memo під час створення програм опрацювання табличних величин у середовищі програмування;
- розвивальна: розвивати логічне мислення, уміння самоорганізації навчальної діяльності; дослідницькі навички;
- виховна: виховувати інформаційну культуру та сприяти розширенню кругозору учнів.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: середовище програмування Lazarus, браузер, пакет офісних програм.
Хід уроку
І. Організаційний етап
- привітання
- перевірка присутніх
- перевірка готовності учнів до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне обговорення понять: Палітра компонентів, Інспектор об’єктів, властивості, методи; опис змінних типу одновимірний масив, звернення до елемента масиву за його індексом.
ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя. Ви вже знайомі з властивістю Text компонента Memo (сторінка Standard на Палітрі компонентів), яка дозволяє працювати з текстом у вікні як єдиним цілим. На уроці ви ознайомитесь із властивостями компонента Memo, які будуть корисні під час роботи з масивами даних.
IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Робота з підручником: § 6.1
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
- Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
- Інструктаж учителя.
Підручник ст. 163
- Практична робота за комп’ютерами.
- Вправи для очей.
VIІ. Підбиття підсумків уроку
Які властивості і методи компонента Memo роблять його зручним інструментом при роботі з масивами даних?
VІІI. Домашнє завдання
Підручник § 6.1 ст. 159-165
ІХ Оцінювання роботи учнів