Цілі:
- навчальна: сформувати уявлення про компоненти введення і виведення . числових даних, синтаксис і семантику операторів введення /виведення значень величин, необхідність перетворення типів даних при здійсненні введення/виведення; сформувати вміння здійснювати введення і виведення даних;
- розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;
- виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: Середовище програмування Lazarus,браузер.
Хід уроку
І. Організаційний етап
- привітання
- перевірка присутніх
- перевірка готовності учнів до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне обговорення понять: характеристики величин, опис змінних, синтаксис і семантика оператора присвоєння.
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
Слово вчителя. Яким чином здійснюється діалог користувача з комп’ютером? (Необхідно передбачити в програмі введення даних користувачем за допомогою миші або клавіатури і виведення комп’ютером інформації на екран.)
- Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Робота з підручником: § 6.1
- Фізкультхвилинка
- Засвоєння нових знань, формування вмінь
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
- Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
- Інструктаж учителя.
Підручник ст. 187
- Практична робота за комп’ютерами.
- Вправи для очей.
VIІ. Підсумки уроку
Рефлексія
- Що нового ви сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Чи виникали труднощі?
VІІI. Домашнє завдання
Підручник § 6.1 ст. 181-183
ІХ Оцінювання роботи учнів