Цілі:
- навчальна: продовжувати формувати уявлення про анімаційні ефекти, сформувати навички застосування анімаційних ефектів до об’єктів на слайдах;
- розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про роль інформаційних технологій у сучасному світі, логічне мислення, дослідницькі навички;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, редактор презентацій Microsoft Office PowerPoint.
Хід уроку
І. Організаційний етап
- привітання
- перевірка присутніх
- перевірка готовності учнів до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне обговорення поняття «анімаційний ефект», способів застосування анімаційних ефектів до об’єктів на слайдах.
ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
- Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Робота з підручником: § 2.3
- Засвоєння нових знань, формування умінь
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
- Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
- Інструктаж учителя.
- Практична робота за комп’ютерами.
Підручник ст. 73-74
- Вправи для очей.
- Підбиття підсумків уроку
Фронтальне опитування
- Як змінити значення властивостей ефектів анімації об’єктів слайдів?
- Як змінити траєкторію руху об’єкта, до якого додано ефект групи Шляхи переміщення?
- Як відкрити Область анімації? З якою метою вона може бути використана?
- Як змінити порядок відтворення анімаційних ефектів на слайді?
- Як відтворити ефекти анімації об’єктів слайда?
VІІ. Домашнє завдання
Підручник § 2.3 ст. 71-76
VІІІ. Оцінювання роботи учнів