Презентації, тести, робочий зошит до уроку
Цілі:
- навчальна: навчити зберегти
веб-сторінку, текст, зображення, дані з Інтернету; - розвивальна: розвивати інформаційну культуру учнів;
- виховна: виховувати
свідоме ставлення до вибору майбутньої професії, інтерес до теми і до предмета.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери,
підручники, навчальна презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. відтворення і коригування опорних знань
Гра «лови помилку»
На картках записані групи слів. Учні викреслюють зайве поняття, обмінюються
картками, здійснюють взаємоперевірку.
1. Веб-сайт, веб-браузер, мережна папка.
2. Пошук, ключові слова, обліковий запис.
3. Зображення, папка, фрагмент тексту.
4. Гіперпосилання, веб-сайт, ім’я комп’ютера.
5. Локальна мережа, Інтернет, глобальна мережа, комп’ютер.
IV. мотивація навчальної діяльності
— Чи доводилось вам шукати пояснення конкретного слова (терміну, поняття)?
Перекладати текст?
— Отже, зазвичай, ми користуємось відповідною літературою (словниками,
енциклопедіями).
— А якщо її немає в бібліотеці? Правильно, в пригоді може стати Інтернет.
— Ви всі здогадались, що тема нашого уроку пов’язана з електронними словниками,
енциклопедіями та програми-перекладачами.
Як їх знайти і як з ними працювати, ви дізнаєтесь під час вивчення теми уроку.
V. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку
VІ. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
VІІ. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях
Робота за комп’ютером
Практична робота 3. Завантаження даних з Інтернету
- Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
- Інструктаж
учителя. - Практична робота за комп’ютерами.
- Вправи для очей.
VIІI. Домашнє завдання
ІХ. Підсумки уроку
Учні дають відповіді на запитання вчителя. Учитель узагальнює ці відповіді.
1. Що сьогодні дізналися нового?
2. Чого навчилися?
3. Що сподобалось на уроці, а що ні?
4. Чи виникали труднощі?
X. Оцінювання роботи учнів