Презентація, практичні завдання, тести до уроку
Мета:
- навчальна: ознайомити учнів з поняттям фрагмент тексту; сформувати вміння копіювати, переміщувати, вилучати, вставляти фрагменти тексту, виконувати пошук та заміну фрагментів тексту; удосконалювати навички роботи в середовищі текстового процесора;
- розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
- виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
- привітання;
- перевірка присутніх;
- перевірка готовності учнів до уроку.
IІ. Відтворення і коригування опорних знань
Фронтальне опитування
— Поясніть поняття «буфер обміну».
— Що означає поняття «фрагмент тексту»?
— Як можна скопіювати фрагмент тексту?
— Скільки разів можна вставити фрагмент тексту в документ?
— Поясніть різницю між командами Копіювати і Вирізати.
— Як виділити весь текст документа?
— Опишіть послідовність дій, яку слід виконати для контекстної заміни в тексті документа всіх слів «обов’язково» на «терміново».
— Опишіть основні правила роботи під час перевірки правопису тексту документа.
— Які можливості надає MS Word щодо виправлення помилок у документі?
IІІ. мотивація навчальної діяльності
— Ви вже вмієте вводити (набирати) текст з клавіатури. Як ви вже зрозуміли, це досить копітка справа. Щоб полегшити роботу і зекономити час, деякі операції можна виконувати з цілими фрагментами тексту. Про це ви дізнаєтесь під час сьогоднішнього уроку.
- IV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку
- V. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
- VI. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях
Робота за комп’ютером
- Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
- Інструктаж учителя.
- Практична робота за комп’ютерами.
- Вправи для очей.
VII. Домашнє завдання
VIII. Підсумки уроку
Рефлексія
- Під час уроку я…
- дізнався…
- зрозумів…
- навчився…
- Найбільше мені сподобалося…
- На уроках найкраще в мене виходило…
- Я мав труднощі з…
- Я хотів би ще дізнатися про…
- IX. Оцінювання роботи учнів