Цілі:
- навчальна: сформувати вміння створення та адміністрування сайту;
- розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
- виховна: виховувати інформаційну культуру, формування бережливого ставлення до обладнання комп’ютерного кабінету, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер, офісні програми.
Хід уроку
І. Організаційний етап
- привітання
- перевірка присутніх
- перевірка готовності учнів до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
- Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Робота з підручником: § 4.3
- Засвоєння нових знань, формування вмінь
Робота за комп’ютером
- Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
- Інструктаж учителя.
- Практична робота за комп’ютерами.
Підручник ст. 128-130
- Вправи для очей.
- Підсумки уроку
Фронтальне опитування
- Як створити сайт засобами системи Google Сайти?
- Навіщо на сайті розміщують логотип? Як додати логотип на сайт?
- Яке призначення колонтитулів сайтів? Як уставити нижній колонтитул на сайт?
- Що таке розділ сторінки сайту? Як змінити колір фону розділу, у якому розміщено вставлений об’єкт?
- Як створити сторінки сайту різного рівня?
- Що таке панель навігації? Як може бути розташована панель навігації сайту?
- Що таке інформер? Як уставити інформер на сторінку сайту?
Рефлексія
- Під час уроку я
- дізнався…
- зрозумів…
- навчився…
- Найбільше мені сподобалося…
- На уроках найкраще в мене виходило…
- Я мав (-ла) труднощі з…
- Я хотів би ще дізнатися про…
VІI. Домашнє завдання
Підручник § 4.3 ст. 123-131
VІІI. Оцінювання роботи учнів