Метод навчання | Для якого змісту | Для яких задач | Для яких учнів | Для якого вчителя |
Словесні | Матеріал теоретично-інформаційного характеру | Формування теор. и практичних знань | Аудиті | Ораторські здібності |
Наочні | Структурований | Розвиток уваги, спостережливості, аналізу | З чуттєво-образним мисленням | Має можливість виготовлення |
Практичні | Практичного використання | Розвиток навичок | Готових до виконання практичних завдань | Наявність обладнання |
Репродуктив | Занадто простий чи дуже складний | Формування базових знань | Не готових до проблемних завдань | Не має часу для інших методів |
Проблемні | Зміст середньої складності | Розвиток мислення, творчий підхід | Креативні діти | Володіє методикою проблемного навчання |
Індуктивні | зміст за індуктивною логікою | Розвиток умінь узагальнювати, мислити індуктивно | Для тих, хто утруднюється у дедуктивному мисленні | Володіє індукцією |
Дедуктивні | Зміст відповідає такий логіці | Розвиток мислення | Мають відповідний рівень мислення | Володіє методом |
Самостійна робота | Для розвитку навичок самостійного труда | Навчальний матеріал доступний | Готовність учнів до сам.роб | Розробив дидакт. матеріал |