Елемент керування «кнопка». Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом.
Цілі:
- навчальна: сформувати уявлення про основні етапи створення проекту, синтаксис оператора присвоєння для задавання значень властивостей компонентів; сформувати вміння пояснювати поняття властивостей, методів, подій елементів керування; задавати значення властивостей компонентів в режимі виконання програми;
- розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;
- виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: Середовище програмування Lazarus,браузер.
Хід уроку
І. Організаційний етап
- привітання
- перевірка присутніх
- перевірка готовності учнів до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
Слово вчителя. Форма є основним елементом керування при розробці проекту в Lazarus, контейнером для інших компонентів. На уроці ви розширите ваші уявлення про властивості форми і дізнаєтесь, як запрограмувати обробку подій для форми. Ви навчитеся програмувати виведення повідомлень про результати виконання програми.
IV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Робота з підручником: § 5.2
V. Фізкультхвилинка
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
- Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
- Інструктаж учителя.
Підручник ст. 173-174. Рубрика «Виконайте завдання»
- Практична робота за комп’ютерами.
- Вправи для очей.
VIІ. Підсумки уроку
Рефлексія
1. Що нового ви сьогодні дізналися?
2. Чого навчилися?
3. Чи виникали труднощі?
VІІI. Домашнє завдання
Підручник § 5.2 ст. 170-174ІХ Оцінювання роботи учнів