Конспект уроку Введення та редагування символів і абзаців Інформатика 5 клас

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям фрагмент тексту; сформувати вміння копіювати, переміщувати, вилучати, вставляти фрагменти тексту, виконувати пошук та заміну фрагментів тексту; удосконалювати навички роботи в середовищі текстового процесора;
  • розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
  • виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

IІ. Відтворення і коригування опорних знань

Фронтальне опитування

— Поясніть поняття «буфер обміну».

— Що означає поняття «фрагмент тексту»?

— Як можна скопіювати фрагмент тексту?

— Скільки разів можна вставити фрагмент тексту в документ?

— Поясніть різницю між командами Копіювати і Вирізати.

— Як виділити весь текст документа?

— Опишіть послідовність дій, яку слід виконати для контекстної заміни в тексті документа всіх слів «обов’язково» на «терміново».

— Опишіть основні правила роботи під час перевірки правопису тексту документа.

— Які можливості надає MS Word щодо виправлення помилок у документі?

IІІ. мотивація навчальної діяльності

— Ви вже вмієте вводити (набирати) текст з клавіатури. Як ви вже зрозуміли, це досить копітка справа. Щоб полегшити роботу і зекономити час, деякі операції можна виконувати з цілими фрагментами тексту. Про це ви дізнаєтесь під час сьогоднішнього уроку.

  1. IV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку
  2. V. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

  1. VI. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях

Робота за комп’ютером

  • Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  • Інструктаж учителя.
  • Практична робота за комп’ютерами.
  • Вправи для очей.

VII. Домашнє завдання

VIII. Підсумки уроку

Рефлексія

  1. Під час уроку я…
  • дізнався…
  • зрозумів…
  • навчився…
  1. Найбільше мені сподобалося…
  2. На уроках найкраще в мене виходило…
  3. Я мав труднощі з…
  4. Я хотів би ще дізнатися про…
  5. IX. Оцінювання роботи учнів