Конспект уроку Створення та адміністрування сайту Інформатика 10 клас

Цілі:

  • навчальна: сформувати вміння створення та адміністрування сайту;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, формування бережливого ставлення до обладнання комп’ютерного кабінету, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, офісні програми.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

  1. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Робота з підручником: § 4.3

  1. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Робота за комп’ютером

  • Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  • Інструктаж учителя.
  • Практична робота за комп’ютерами.

Підручник ст. 128-130

  • Вправи для очей.
  1. Підсумки уроку

Фронтальне опитування

  1. Як створити сайт засобами системи Google Сайти?
  2. Навіщо на сайті розміщують логотип? Як додати логотип на сайт?
  3. Яке призначення колонтитулів сайтів? Як уставити нижній колонтитул на сайт?
  4. Що таке розділ сторінки сайту? Як змінити колір фону розділу, у якому розміщено вставлений об’єкт?
  5. Як створити сторінки сайту різного рівня?
  6. Що таке панель навігації? Як може бути розташована панель навігації сайту?
  7. Що таке інформер? Як уставити інформер на сторінку сайту?

Рефлексія

  1. Під час уроку я
  • дізнався…
  • зрозумів…
  • навчився…
  1. Найбільше мені сподобалося…
  2. На уроках найкраще в мене виходило…
  3. Я мав (-ла) труднощі з…
  4. Я хотів би ще дізнатися про…

VІI. Домашнє завдання

Підручник § 4.3 ст. 123-131

VІІI. Оцінювання роботи учнів