Конспект уроку Практична робота Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів Інформатика 9 клас

Практична робота Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами.

Цілі:

  • навчальна: оволодіти практичними навичками створення та виконання програми опрацювання табличних величин у навчальному середовищі програмування, аналізу результатів виконання програм опрацювання табличних величин; формувати навички самостійної роботи, вміння використовувати типові алгоритми опрацювання даних в різних ситуаціях під час роботи на комп’ютері;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
  • виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: середовище програмування Lazarus, браузер, пакет офісних програм.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Тестування у програмі MyTestX

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

— Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.

  1. Формування вмінь та навичок

Практична робота 6. Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами

Робота за комп’ютером

  • Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  • Інструктаж учителя.

Підручник ст. 173-174

  • Практична робота за комп’ютерами.
  • Вправи для очей.

VIІ. Підсумки уроку

Оцінювання обсягу та якості виконання практичної роботи. Формування висновку: як застосовувати типові алгоритми опрацювання одновимірних масивів для розв’язування задач.

VІІI. Домашнє завдання

Підручник § 6.2 ст. 173-174

ІХ Оцінювання роботи учнів