Практична робота Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування.
Цілі:
- навчальна: оволодіти практичними навичками розробки та комп’ютерної реалізації алгоритму для розв’язування поставленої задачі, практичного використання типових алгоритмів для опрацювання масивів; формувати навички самостійної роботи, вміння використовувати ці знання під час розв’язування прикладних задач.
- розвивальна: розвивати логічне мислення, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
- виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.
Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: середовище програмування Lazarus, браузер, пакет офісних програм.
Хід уроку
І. Організаційний етап
- привітання
- перевірка присутніх
- перевірка готовності учнів до уроку
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Тестування у програмі MyTestX
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
— Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.
- Формування умінь та навичок
Практична робота 7. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування
Робота за комп’ютером
- Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
- Інструктаж учителя.
Підручник ст. 174
- Практична робота за комп’ютерами.
- Вправи для очей.
VIІ. Підсумки уроку
Оцінювання обсягу та якості виконання практичної роботи. Формулювання висновку: як застосовувати алгоритми пошуку значень у масиві для розв’язування задач.
VІІI. Домашнє завдання
Підручник § 6.2 ст. 174
ІХ Оцінювання роботи учнів