Раціональне застосування методів навчання


Метод навчання

Для якого змісту

Для яких задач

Для яких учнів

Для якого вчителя

Словесні

Матеріал теоретично-інформаційного характеру

Формування теор. и практичних знань

Аудиті

Ораторські здібності

Наочні

Структурований

Розвиток уваги, спостережливості, аналізу

З чуттєво-образним мисленням

Має можливість виготовлення

Практичні

Практичного використання

Розвиток навичок

Готових до виконання практичних завдань

Наявність обладнання

Репродуктив

Занадто простий чи дуже складний

Формування базових знань

Не готових до проблемних завдань

Не має часу для інших методів

Проблемні

Зміст середньої складності

Розвиток мислення, творчий підхід

Креативні діти

Володіє методикою проблемного навчання

Індуктивні

зміст за індуктивною логікою

Розвиток умінь узагальнювати, мислити індуктивно

Для тих, хто утруднюється у дедуктивному мисленні

Володіє індукцією

Дедуктивні

Зміст відповідає такий логіці

Розвиток мислення

Мають відповідний рівень мислення

Володіє методом

Самостійна робота

Для розвитку навичок самостійного труда

Навчальний матеріал доступний

Готовність учнів до сам.роб

Розробив дидакт. матеріал